2011-11-14 | 19:59:57

I should not fuck myself in the head with stupid men.

Jag har en "ny" dator, fick äntligen igång min gamla, söta, lilla fina dator. Ja man kan vara både söt och fin fast man är gammal. Jag vill tro det i alla fall.

Hittade massa gamla bilder, förut gjorde de mig ledsen, nu tycker jag bara om att drömma mig tillbaka. Tänk att jag har så många fina minnen. Men här kan jag minsann inte visa upp dem för datorn hänger sig när man ska ladda upp dem. Men den är fin i alla fall.


 

4 Kommentarer
Anonym:

Men åhhh... dela med dig, dela med dig... nyfiken nu ju.. :)

2011-11-15 | 11:42:27
Anonym:

Men ååhhh snälla. Nu blir ju jag nyfiken. Lägg upp dom, lägg upp dom :):)

2011-11-15 | 13:16:16
Nina:

"Anonym" - Du vill detta väldigt mycket märker jag?

2011-11-15 | 13:24:25
URL: http://ihennessmaskor.blogg.se/
Anonym:

JajajajajajaajajjJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

2011-11-15 | 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]