2012-02-12 | 09:53:40

What the hell is heaven? Skev jävla lördag...

1328792169640 (MMS)

What the hell is heaven? Skev jävla lördag, skev jävla söndag! Skrämde nästan iväg honom, utan att blinka kan jag få vem som helst att lägga benen på ryggen och springa i panik men inte han, aldrig han. Han kommer alltid tillbaka, och jag försöker trampa så lite som möjligt på den jag vill trampa minst på. Vem vet, en vacker dag kanske någon mer stannar. Finns ändå ingenting kaffe inte fixar, will you try and fix me?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]