2012-01-12 | 17:39:20

Bakgårdsprinsar och prinsessor, på gatorna gick kungarna. Under gatlyktan stod dom otrogna och dom vassa tungorna.

Som en jävla bergochdalbana. Just fuck yourself in the head with stupid men. Tacka vet jag ett brustet hjärta, det hade varit en befrielse nu. Vad spelar egentligen någon roll när man får sådana besked? Vad kan man göra? Absolut ingenting. Tänk positivt - GÅ OCH HÄNG DIG! Förvänta dig det värsta - nej tack, men tack ändå.. Jag begraver mig i matematiken, ett svarsalternativ är rätt. Frågor på det? Nej inga konstigheter.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]