2012-01-23 | 16:10:15

Come on skinny love, just last the year.

Vinshot = Dålig idé, man skulle kunna tro att det smakar fantastiskt men det är bara att lura sig själv. Ungefär som att värma öl i micron, mycket dålig idé även detta. Men man kan ju inte veta förrän man testat.

Jag bestämde mig lite snabbt för att göra helgen en dag längre, från och med nu är det helg även på måndagar. Detta var en av mina bättre ideér, och den som kom på "borta bra men hemma bäst" har piss i hjärnan.

Tack för en fäntästisk helg ;)


Den bjuder jag på.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]