2012-01-31 | 10:47:53

Hey hey hey, you and me. My my my my my, you and me. Nobody baby but you and me.


Helgen har varit vansinnigt händelserik, cirkusfyllor och pussar.
 
Vackra vänner som jag gärna skryter om.
Min fina vän som skriver världens mest fantastiska sms, min nya vän som är galet duktig på matte, min vän som man kan sitta tyst med i flera timmar, min galna vän som tappat koncepterna lika mycket som jag, min vän som är så grov i munnen att Magnus Betnér framstår som en ängel, min vän dagdrivaren som bryr sig om så himla mycket, min vän som alltid vill säga emot och diskutera.


Det var en bråkdel av människorna som gör livet värt så himla mycket. De som gör att man somnar med ett leende på läpparna och vaknar på samma sätt.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]