2013-06-12 | 12:52:41

All my tears have been used up on another love.

Har man en gång haft den där känslan, känslan av att allt i universum står på rätt ställe. Ingenting kan gå fel, allt är rätt. När det går åt helvete så kommer man inte dit igen. Det är alltidn en liten bit som saknas, du når inte ända fram.
 
And I wanna kiss you, make you feel alright
I'm just so tired to share my nights
I wanna cry and I wanna love
But all my tears have been used up
 
För att jag måste så fortsätter jag, varenda dag är väntan på natten. Till sist längtar jag inte ens till natten för jag har lärt sig att nästa dag ändå kommer snart. Nästa dag är alltid där runt hörnan, hoppet om att nästa dag ska förändra allt sipprar långsamt ut tillsammans med de sista tårarna sen är jag bara ett skal. Ett skal. Ett skal med kort hår.
 

And if somebody hurts you, I wanna fight
But my hands been broken, one too many times
So I'll use my voice, I'll be so fucking rude
Words they always win, but I know I'll lose

 

Otrevlig, jag är otrevlig.

 

 
Tjatig bild. Med kort hår blir bilderna få.
 

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]