2012-05-14 | 16:32:40

I do miss you, just been busy. Do you miss me? How bout I come get you?

Slängde sig i sitt fucking badkar med ett glas vin. Jag vill göra något. Något helt skevt.

Förbereder inför kvällen, längtar. Det pirrar i min mage, fjärilar?
Äntligen. Du har saknats mig så länge.

Jag har ljus. Jag har musik.

Jag är en kändis, tror jag. Inbillar mig att jag är mycket mer awesome än vad jag är. Men fuck det, jag mår som en prinsessa just för att jag tror att jag är en prinsessa. Stellan är min prins, min prins som gillar att gnaga på mina hälsenor. Som gillar att lavetta upp mig för skojs skull. Du är verkligen fantastisk.



1 Kommentarer
Charlotte:

För att du är en skev prinsessa <3

2012-05-14 | 19:08:02
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]