2012-03-05 | 10:52:32

I need you near to kill my fears.

Jag vill också bli tagen som gisslan en liten stund, hotad med kniv och sen bli räddad av mannen i mina drömmar. Han som älskar mig som ingen annan gör ska liksom gå över eld och vatten för att rädda mig.

Än så länge har jag dejtat killen som har det svagaste psyket i hela världen och flyr vid minsta lilla problem, killen som verkligen inte vill bli vuxen och gör allt han kan för att inte bli mer än tonåring, killen som är den mest egotrippade och själviska människan någon någonsin träffat och gör han någonting för någon annan så vill han gärna påpeka det, dessutom så skyller han alla sina problem och misslyckande på alla andra istället för att titta sig i spegeln.

Eftersom jag kommit på att jag är perfekt så väntar jag på den perfekta mannen.
Alltså, jag kommer dö ensam.

Over and out.




2 Kommentarer
3 vån:

Så underbart vacker!!

2012-03-07 | 09:17:27
Charlotte:

Du klarade de som ingen annan skulle klarat av. Du är en stark och underbar kvinna, mamma och vän. Love you!

2012-03-15 | 08:06:34
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]