2012-05-10 | 18:38:40

She’s not gonna choose you for standing so tall. Go on and take a swig of that poison and like it. And don’t ask for silverware, don’t ask for nothing.

Sitter ännu en gång i världens ände, lyssnar på musik, lyssnar på vad alla andra har att säga. Tycker om känslan denna änden ger mig, samma känsla som att sitta på balkongräcket vid katedralen, dingla med benen, andas in fuktig luft, lyssna på den nattliga kören som sjunger trasiga människor till sömns efter alldeles för mycket rödvin.

Someone’s falling down, falling down, falling down.

Nu ska vi gå hem, jag och prinsessan Tusselelle. Vi ska mysa i regnet hela vägen hem. Sen är jag nog halvvägs till döden.




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]