2012-04-07 | 19:43:44

Don't you dare look out your window darling, everything's on fire. The war outside our door keeps raging on hold onto this lullaby, even when the music's gone.

Det finns några tillfällen jag vill stanna tiden. Mitt i en dans med dig, tankarna har liksom lämnat mig och jag dansar bara för att. Tillfället i en skruttig jobbebil på östergatan och någon spelade "kun for mig" för oss. Tillfället då jag såg dina mörkblåa ögon för första gången och du var så arg för världen var så kall. Tillfället på knä på sjukhusgolvet i Lund och tårarna ville inte ta slut. Tillfället i ett annat land då vi låste ett rosa lås och var helt säkra på att det tillfället alltid skulle vara ett fint minne. Tillfället i fiskebyn då jag insåg att jag inte behöver någon för om jag tittar tillräckligt långt bort med massa billiga apelsindrinkar i hjärtat så finns bara jag.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]