2012-06-10 | 23:20:07

Just leave me be.

Amen jag får väl en psykos. Varför ska du vara så jävla svår? Dumma människa. Vem orkar med svåra människor? Var simpel! Var aldrig skev på ett dåligt sätt!!

Amen hur kan man vara så simpel som du är? Vet du inte att det finns regler för sånt? Ditt beteende är ju most def inte enligt samhällsnormerna!! Är du komplett galen? Back off.


- Helvete alltså, jag vet men han måste ju ha lugnande snart för fan. Skrämmer ju skiten ur en!!

- Jag ska skicka ett gäng stesolid till honom..






If you see me cry.
Don't try and dry my eye's.
If you see me down.
Just leave me there to rot.
And if you see my pain.
Don't try and pull me out.
If i run away.
Don't call my name out loud.
Just leave.
Me.
Be.

If you see me down.
Just leave me there to rot.
And if you see my pain.
Don't try and pull me out.
If i run away.
Don't call my name out loud.
Just leave.
Me.
Be.
/Joe Purdy
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]