2012-06-25 | 20:26:25

Light me up a cigarette and put it in my mouth, you're the only one that wants me to die.

 
 
Jag orkar väl inte med att bry mig om dumheter. Du är dumheter. Flera år senare är du ändå där under allt annat, bakom alla andra tankar. Smyger omkring och bara väntar på att förstöra min framtid. Men fuck dig och hästen du red in på. Fuck dina fina ord och fuck allt som är du. Jag älskar i alla fall att mina nya byxor känns som världens skönaste pyjamasbyxor (vissa claimar tydligen att de även ser ut som pyjamasbyxor men det lyssnar jag inte på). Jag älskar att min midsommarklänning kommer till användning redan nästa helg igen eftersom att den rockar skiten ur all världens klänningar. Jag älskar att jag fortfarande inte fått något fyllesms från dig fast jag egentligen hade älskat att få ett.   
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]