2014-03-26 | 19:07:57

If you are not ready for love, how can you be ready for life?

Som jag saknar dig.
 
 
Mina dagar flyter ihop, vissa bra, vissa dåliga. Vissa förstår, vissa förstår inte alls. Jag bara önskar att du hade det bättre där du är. Att jag var bättre för dig. Ger jag dig whiplashskador? Livet ger mig whiplashskador. Allt jag skriver blir deprimerande, och väggarna ger mer utrymme för varje bokstav som trycks ner. Gud vad jag älskar dig. Älskar dig så mycket och tror du hade haft det bättre utan mig. Tror verkligen det. Men jag är för egoistisk för att någonsin lämna dig. Kommer aldrig lämna dig. Om väggarna så ska sitta klistrade vid min hud resten av mitt liv, jag lämnar dig aldrig. Utan dig är jag bara jag.
 
 
Som jag saknar dig.
Som jag saknar dig.
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Konstnärssjäl och attentionwhore i samma skepnad. Jag delar med mig för mycket, ibland för lite. Allt handlar egentligen om kärlek och musik.

Jag har en dotter som är det ljuvligaste jag och resten av världen skådat. Jag har en familj som inte är av denna värld. Jag har vänner som går rakt in i kategorien familj. Dessutom har jag min pojkvän, min skatt, min hjälte.


Bloggnamnet fick jag från en av mina favoritlåtar "I hennes små skor" med Armand Mirpour.
























Kontakta mig:
[email protected]